Viikonloppu Toisen kanssa oli ihana. Olimme hotellissa, ilta alkoi muutamalla lasillisella. Ihanaa ottaa miehen kanssa joka ei ota liikaa! Ja sitten puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin. Olen itse puhelias ja mies taas ei ole, Toinen on samanlainen kuin minä. Joskus jopa jään kakkoseksi :) Nyt Toisella oli paljon asioita ja hän halusi puhua suhteestamme. Suosikkiaiheeni :)

Puheiden jälkeen saunaan ja sitten kiihottavaa, ihanaa, rentouttavaa seksiä! Seuraavaksi syömään. Vatsat täynnä nukkumaan, nukahdin silitellen Toista, Toinen pitää siitä erityisen paljon, että saa nukahtaa silitykseen. Ja minä nukahdan hyvin tehdessäni niin.

Aamulla hidasta heräilyä, Toisen huulet niskassani, kädet jossain muualla. Ihania orgasmeja, useampi :) Aamupalalle, ja sen jälkeen lisää hyväilyä, seksiä, yhtäaikainen orgasmi. Saunaan ja huoneen luovutus. Paluumatkalla ajelimme maisemareittiä pitkin pikkuteitä ja ihastelimme upeita vanhoja maatiloja, kumpuilevia peltoja järven rannalla. Olimme molemmat yllättyneitä siitä, kuinka osuimmekin niin kauniin reitin varrelle. Näimme ensimmäiset sinivuokotkin! Pysähdyimme ja kävimme ulkona katsomassa niitä. Autoon palatessa suutelin Toista, joka yllättyneenä, hämmästyneenä ja ilahtuneena kysyi, että mikäs tämä oli? Ei suuteleminen yllättävää ole, mutta jotenkin hetki oli täydellinen, ja tuntui niin hyvältä hellästi suudella häntä siinä auton etupenkillä silloin kun toinen ei sitä yhtään odottanut. Tunnelma oli kuin parhaallakin deitillä, uutuudenviehätyksen tilalla vain oli suunnaton hyvänolon tunne siitä, että tältä tämän pitääkin tuntua.

Mietin jälkeenpäin sitä, mikä tässä suhteessa tekee olon näin hyväksi? Olemme molemmat puheliaita ja pidämme kosketuksesta suunnattoman paljon. Toinen antaa ja saa ihan yhtä paljon kuin minä. Puhumme avoimesti toiveistamme ja haluistamme, tunnemme toisemme seksin saralla todella hyvin eikä mitään puutumista ole vielä ilmennyt. Joskus on toki tavallisempia kertoja, mutta ei koskaan vielä sitä tunnetta, että olisipa tämä jotain muuta...Ei koskaan tunnetta, että tätä jotenkin "täytyy" tehdä :) Itselleni merkitsee myös se, että Toinen ei ole mitenkään yhdyntäkeskeinen vaan hän saa nautintonsa minun nautinnosta. Toki yhdyntääkin on, mutta se tai oma laukeaminen ei ole Toiselle pääpointti. Toinen nauttii minun halustani, ja minä haluan koska tiedän Toisen (ja itseni!) nauttivan. Kipinä ei ole kadonnut minnekään neljässä vuodessa! Osaamme vielä oikein hyvin ottaa ilon irti siitä, että lähdemme jonnekin ja esileikki kestää koko illan. Taivaallista :)

Hyvä olo tulee myös ystävyydestä ja siitä, että tuntee itsensä halutuksi ja arvostetuksi ja että joku välittää, huolehtii, tukee ja kannustaa. Olen erityisen onnellinen siitä, että olemme niin hyviä ystäviä. Olen kokenut Toisen kanssa muutakin kuin hotellilomia, joten en usko arjen tuovan mukanaan suuria yllätyksiä (jos joskus sinne saakka pääsemme). Haluan antaa Toiselle yhtä paljon hyvää kuin itsekin saan ja Toinen haluaa antaa minulle. Siinä se on.