Ensin jäin koukkuun hurmaavan ihanaan kosketukseen ja hyvään seksiin. Jäin koukkuun omaan halun tunteeseeni ja toisen ilmeeseen kun hän huomasi kuinka kiihottunut olen. Sitä ilmettä minä rakastan vieläkin.

Inhosin sitä, että toinen ei puhu tunteistaan. Nyt kun puhuu niin nyt jään koukkuun sanoihin, ajatuksiin, tunteisiin. Tutustumme toisen kanssa yhä paremmin toisiimme. Aloitimme fyysisyyteemme tutustumisella ja jatkamme henkisellä puolella.

Näemme nyt viikottain, mutta emme kahdestaan. Katsoa saa muttei koskea ja jokainen kahdestaan olon hetki on täynnä sanomattomia asioita. Tämä teki niin tiukkaa, että toinen halusi nähdä minut kahden kesken. Vietimme yön hotellissa. Harrastimmeko seksiä ? Se lienee merkityksetöntä tässä vaiheessa. Puhuimme paljon. On vapauttavaa tunnustaa, että pidämme toisistamme, haluamme toisiamme, mutta minä pelkään liikaa. En halua menettää ketään, rikkoa mitään.

Tämä on vakavaa. Liian vakavaa. Ja nyt tiedän, että merkitsen toiselle enemmän kuin hyvää seksiä. Toinen myöntää halunsa, kaipauksensa ja pelkonsa. Tästä syystä minä haluan häntä kenties enemmän kuin koskaan ja hän minua. Seksikin vain paranee kertojen myötä. Minä huomaan, että pinnallisen puheliaan kuoren alta paljastuu mies, jonka kanssa voi keskustella aivan rauhassakin. Aamuun saakka.

Sanoin hänelle, että joku nainen saa sinusta vielä hyvän miehen.