Minä sytyn miehen tuoksusta. Toinen mies tuoksuu hyvälle, erittäin miehekkäälle ja tuoksu on juuri sellainen joka hänelle sopii. Joskus haistan saman tuoksun vaikka kaupassa tai ravintolassa jollain muulla miehellä. Se väräyttää heti jotain osaa minussa ja huomaan pikkuhiljaa hivuttautuvani lähemmäs tuoksun aiheuttajaa. En kuitenkaan halua tarkalleen saada selville kuka mies tuoksuu tältä, minun mielikuvissani se on vain toisen miehen tuoksu. Minusta on ihana painautua hänen rintaansa vasten ja imeä tuoksua itseeni. Mies tietää tämän ja tuoksuu aina hyvälle tavatessamme. Hän tietää tuoksun sytyttävän minut, ja kun kerroin hänelle haistaneeni hänen tuoksunsa väkijoukossa, hän hymyillen kysyi, että kostuinko ? No kyllä.

Oma mieheni tupakoi. Hän haisee usein tupakalta, harvemmin miltään tuoksulta. Puhdas mies tosin tuoksuu mielestäni hyvältä ilman hajusteitakin, myös oma mieheni. Joskus pelkään, että juuri tuoksu paljastaa minut. Olen käynyt suihkussa, mutta viimeiset halaukset ja sylissäolo jättää minuun kuitenkin toisen miehen tuoksua. Minä haluaisin tuoksun jäävän vaatteisiini niin että voisin myöhemmin nuuhkia sitä. Se olisi kuitenkin järjetöntä. Eikä se ole toki ainoa järjetön asia tässä suhteessa :-)

Toinen mies syttyy minun tuoksustani ja maustani. Hän laittaa sormensa sisääni ja imee sen jälkeen sormeaan, maistaa minua. Jotenkin  niin kaunista ja rivoa samaan aikaan. Eipä ole kukaan tehnyt tuota minulle ennen.