Sinä lähdit töistä aikaisemmin hakeaksesi minut junalta. Me hymyilemme ja halaamme, onpa ihana nähdä taas. Teemme yhdessä kaikkea tavallista, käymme ruokakaupassa ja mietimme mitä syömme illalla. Kuljemme kuin pariskunta kaupassa ja tiedämme jo toistemme maun. Hymyilemme ja nauramme ja piikittelemme toisiamme. On niin helppoa olla kanssasi.

Sinä laitat ruokaa ja minä autan. Aina näin päin. Kosketamme toisiamme ohimennen, silitämme selkää tai painaudumme toisiamme vasten. Se onkin helppoa sinun pienessä keittiössäsi :-) Syömme, maistelemme viiniä ja puhumme kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tiedämme kumpikin mihin tämä johtaa mutta vailla mitään kiirettä pitkitämme hetkeä. Katselemme silmiin ja arvaamme toistemme ajatukset. Vihjailet jotain ja saat minut punastumaan, ilkikurisesti kiusoittelet minua. Tiedäthän sen, että meistä kahdesta sinulla on enemmän malttia tähän peliin.

Viimein siirrymme levitetylle vuodesohvalle. Sinä suutelet minua hellästi ja minä vastaan voimakkaammin. Kielemme leikkivät toisillaan. Sinä puhut minulle siitä mitä haluaisit tehdä ja minä olen jo aivan valmis. Vaatteet katoavat päältämme ja vihdoin sinä kosketat minua. Hyväilet käsilläsi rintojani ja imet nännejäni. Pyörittelet niitä kielelläsi ja saat minut äännähtämään nautinnosta. Väreet kulkevat suoraan vatsanpohjaani. Kokeile minua, minä pyydän. Ihanan kostea, sinä sanot, ja äänestäsi kuultaa tyytyväisyys. Ainahan minä olen kostea kanssasi ja tiedän kuinka paljon sinä nautit löytäessäsi kostean jalkovälini. Minä olen kiimainen ja märkä, valun. Sinä nautit minun nuolemisestani ja haluat imeä minut kuiviin. Levität käsilläsi märkyyttäni reisilleni ja takapuoleeni. Nuolet minua taitavasti ja tarkasti. Minä olen oppinut malttamaan itseni kanssasi ja antaudun täysin nauttimaan kielestäsi, suustasi ja käsistäsi. Tai dildosta käsissäsi. Minä nautin ja laukean. Laukean silmät kiinni ja ääneen voihkien. Kun avaan silmäni näen sinun katsovan minua tarkasti. Sinä kysyit nautinko minä ja kerrot itse nauttineesi. Sinulle tuottaa suurta nautintoa tyydyttää minut ja minä olen vieläkin yhtä hämmästynyt tästä asiasta kuin alkuun sen tajutessani. Tietenkin sinä haluat saada minut laukeamaan, mutta sinä voit tehdä sen niin että et itse juuri sillä kerralla saa mitään.

Minä laukean kanssasi kerran, kaksi ja enemmänkin. Sinäkin saat osasi jossain vaiheessa. Minä rakastan ratsastaa sinulla, keinuttaa lantiotani ja tuntea sinut syvällä sisälläni. Minä nautin nähdessäni sinun ilmeesi kun sinä laukeat ! Ja jälkeenpäin minä olen mykistynyt siitä hellyydestä jota sinä osoitat minulle koskettamalla, silittämällä ja pitämällä lähelläsi. Nukahdamme kiinni toisissamme ja jos yöllä erkanemme, minä huomaan sinun asettelevan peittoa päälleni paremmin.
Nämä eivät ole päiväuniani vaan täyttä totta kanssasi. Ikinä en osaa kuvata niitä asioita tässä kirjoituksessa niin hyvin, että ne täysin vastaisivat todellisuutta. Tässä tapauksesa totuus on joskus tarua parempaa !