Toinen, minä ja mies tapasimme viikonloppuna. Se oli erikoista, sillä toiseen kaupunkiin suuntautuneen matkamme yöpaikka oli toisen luona. Toinen itse ei ollut kotona, mutta luovutti asuntonsa meille. Mies ei ollut koskaan käynyt toisen kotona, ja minä taas tunsin sen asunnon paremmin kuin hyvin.

Siellä tuoksui toiselta. Minä yritin olla kuin en olisi koskaan siellä käynytkään. Etten löytäisi tavaroita keittiön kaapeista liian helposti, etten tietäisi miten hieman erikoisempi kahvinkeitin toimii. Tilanne olisi ollut vielä pahempi jos toinen olisi ollut kotona, sillä olisinko pystynyt olemaan kahden miehen kanssa asunnossa, jossa minä ja toinen olemme viettäneet hyviä viikonloppuja ? Oli tämä outoa, tosi outoa nytkin, mutta menihän se.

"Pahin" tilanne syntyi kun mies olisi saunan jälkeen halunnut rakastella. Minä olin todella väsynyt ja väsynyt oli mieskin. Yritystä oli kuitenkin vähän mutta minä vetosin väsymykseeni ja siihen, etten kehtaa täällä toisen sohvalla. Tähän mies totesi, että eiköhän täällä kuule ole ennenkin seksiä harrastettu. On. On tosiaan.

Siinä tilanteessa oli ironiaa, mutta samalla minua hävetti ! Hävetti todella oikeasti. Tässä sen huomaa kuinka paljon tätä hommaa sotkee vielä se, että toinen ja mies ovat tuttuja keskenään. Jos minulla olisi aivan vieras toinen mies, niin ei tällaisia tilanteita syntyisi. Vaikka luulen ajoittain pystyväni pitämään langat käsissäni, niin todellisuus lyö välillä valurautaisella paistipannulla päähän. Älä kuvittelekaan tämän olevan niin helppoa !!

Toinen tuli seuraavana päivänä kotiinsa ja me kiittelimme asunnon lainasta. Kävimme yhdessä syömässä. Minä taisin olla aika hiljainen.