Olen pohtinut tätä asiaa jo ennenkin, ennen kuin siitä minulle kommentissa mainittiin. Täällä sitä "salaa" kirjoitellaan ja tehdään asia tavallaan kuitenkin julkiseksi.

En halua paljastua miehelleni. En ikinä. Enkä halua paljastua kenellekään sellaiselle henkilölle, joka sitten voisi miehelleni asiaa hyväntahtoisesti valottaa. En halua puhua tästä ystävilleni, jotka joutuisivat  miettimään, että kertoako miehelle vai ei. He joutuisivat siinä tilanteessa valitsemaan puolensa ja lojaliteettinsa, minä vai mies ?

Miehelleni olen halunnut huutaa joskus, että hei huomaa mut ! Kun olemme olleet yhdessä jossain kavereiden kanssa, olen halunnut sanoa, että huomaa minut, kehu minua kauniiksi ja näytä muillekin, kuinka paljon sinä minusta välität. Pidä kädestä kiinni ja nyhjää kyljessäni, näytä että minä olen sinun ! Olen itseasiassa tämän sanonutkin, silloin viime kesänä, jolloin minä ja toinen herätimme epäilyksiä ystäväpiirissämme. Sanoin miehelleni, että keskity enemmän minuun kuin siihen juomiseen ja ole kanssani. Mies sanoo, että kyllähän sinä sen tiedät, että minä pidän sinua kauniina ja haluan olla kanssasi, kyllähän muutkin sen tietävät, että sinä olet minun. Niin niin, mutta näytä se ! Tahtoisin vääntää sen asian rautalangasta.

En halua paljastua, mutta okei, jotenkin haluaisin "herätellä" miestäni. Hei minusta ovat muutkin kiinnostuneet, minä en ole itsestäänselvyys sinulle. Sehän oli todella imartelevaa minulle kun toinen kiinnostui niin paljon. Minä tykkään flirtata, ihan viattomasti yleensä, ja mies tietää sen. Hänestä se on ihan ok ja hän ei julkisesti näytä olevansa mustasukkainen. Ei näytä kovin helposti yksityisestikään, mutta viime kesän jälkeen hän on oppinut puhumaan tästäkin aiheesta enemmän. En minä halua mitään yltiöpäisen mustasukkaista miestä, en tosiaan, mutta joskus pieni julkinen mustasukkaisuus voisi tehdä terää. Jos sellaista olisi ollut niin ehkä minä ja toinen emme olisi edenneet tässä suhteessa näin pitkälle, emme olisi uskaltaneet. Jos sellaista olisi ollut niin ehkä minä olisin kimpaantunut siitä ja sanonut, että ei minua kukaan omista ! Kun eihän toista ihmistä voi omistaa.