Ystäväni ovat varoitelleet minua tästä, bloggaajat ovat varoitelleet kokemuksen syvällä rintaäänellä, että huonostihan tuossa käy. Ja oma järkikin sen sanoo, että ei kahta miestä voi pitää. Vaakalaudalla on niin paljon kuten avioliitto, perhe, ystävyyssuhteet, oma sielunrauha ! Ja kuitenkin tuo toinen vetää minua puoleensa.

Mitä minä sitten haen ? Ihailua, hyväksyntää, huomiota. On ihanaa olla haluttu ja on erityisesti ihanaa tuntea se kipinä, joka tuoreessa suhteessa on. Se fyysinen halu toiseen ihmiseen, halu koskettaa, olla lähellä, rakastella, nauttia ! "Vapaana" normaalista arjesta ja niin erilaisen miehen kanssa. Oma mieheni haluaa minua näiden vuosienkin jälkeen. Meillä on seksiä pari kertaa viikossa, viikon tauko on jo oikeasti pitkä. Seksielämämme ei ole näivettynyt vaan olemme keksineet uusia juttuja. Mieheni ei ole koskaan (!!) sanonut minulle, että nyt ei jaksa, huvita tai väsyttää; minä olen sanonut hänelle. Minä teen harvemmin aloitteen ihan spontaanisti ja olen huomannut haluavani rakastelua sen tuottaman nautinnon takia, siis nautinnon minulle. No näinhän se taitaa aina miehillä olla ! Minä en jaksa innostua tuottamaan nautintoa vain miehelle, vaikka joskus hän sitä haluaisi ihan vaan niinkin. Miehelle on tärkeää laueta ja saada.

Tämän toisen miehen kanssa seksi on suuri kokonaisuus. Se on puheita, katseita ja kosketuksia. Se alkaa pikkuhiljaa ja kasvattaa itseään. Voi viedä viikkoja että me näemme ja toteutamme itseämme. Me tapaamme noin kerran kuussa, välimatkaa on reilu 200 km, joten joka päivä emme pyöri toistemme lähellä. Ja sitten kun näemme, yllättäen seksi ei olekaan se ensimmäinen asia. Enää nykyään. Tämä suhde kun on jatkunut jo lähes vuoden. Mutta seksi on muuttunut tänä aikana paljon paremmaksi ja vapautuneemmaksi ja meillä on malttia odottaa. Meillä on malttia kasvattaa sitä nälkää ja kiihottaa toisiamme aivan uskomattomasti. Jos pitäisi valita niin mies kestää tässä paremmin kuin minä, minä olen malttamattomampi mutta mies on opettanut minulle paljon. Minä kostun välillä puolesta sanastakin ja haluan niin, että se lähes sattuu ! Minä haluan sitä kokonaisuutta, en pelkkää aktia vaan hienovaraista virittäytymistä ja lopuksi sitä ääretöntä läheisyyttä kun mies silittelee minua. Oma aviomieheni ei silittele kuin vähän joskus. Hän ei kestä itse silittelyä kun se kutittaa. Toinen mies nauttii siitä, että minä kosketan häntä, silitän, hieron, pidän hänestä kiinni. Meillä on hyvin samanlaiset fyysiset nautinnon lähteet ja osaamme kumpikin ottaa kaiken irti siitä läheisyydestä.

Miesten vertailu keskenään on tyhmää mutta tässä tilanteessa minä teen sitä. Onhan tässä joku syy miksi minä miestäni petän. Aviomies on se jota minä rakastan ja jonka kanssa haluan elää. Onhan meillä ne omat vaikeutemme, mutta ne eivät ole ylitsepääsemättömiä. Jotenkin minä vaan olen hullaantunut siitä omasta halustani toiseen mieheen ja toisen miehen halusta minuun. Alusta saakka on ollut selvää, että tästä ei tule mitään tämän enempää, minä en halua toista miestä omakseni ja miten sellainen suhde voisikaan toimia, joka on alkanut sillä, että toinen pettää miestään ja toinen pettää kaveriaan tämän vaimon kanssa ? No way !