Nyt tämä meidän juttu on jatkunut kaksi vuotta. Miten nopeasti aika meneekään! Paljon on kahdessa vuodessa tapahtunut ja suhde on muuttunut. Ja suhde myös miehen kanssa on muuttunut. Ei siis ole mahdollista pitää kahta miestä ja koittaa elää normaalia elämää.... Miten naiivisti sitä sellaista saattoikaan kuvitella! Että tapaamisia silloin tällöin ja hyvää seksiä.

Toisen kanssa muistelimme jotain paikkoja ja tapaamisia ja missä olimmekaan milloinkin olleet. Toinen muisti joitain juttuja tarkemmin kuin minä, mutta ne merkittävät muistot liittyivät meillä molemmilla samoihin tapaamiskertoihin. Toinen kertoi mistä hän pitää minussa ja minä kerroin toiselle mistä minä pidän. Toinen sanoi seksin olevan täydellistä kanssani. Se vei hieman sanattomaksi. Me puhumme seksiin liittyvistä asioista todella vapaasti, mitään ei tarvitse ujostella eikä vielä ole tullut vastaan sellaista juttua, että jompikumpi ei olisi siitä pitänyt. Aina seksi on hyvää, joskus huippua ja toisinaan en voisi enempää nautintoa edes kuvitella. Huonoja kertoja ei ole vielä ollut.

Ja sen hyvän seksin lisäksi me olemme tärkeitä toisillemme. Minun takiani toinen meille kylään tulee vaikka miehen kanssa keksiikin aina jotain tekemistä. Toisen takia minä kudon valheiden verkkoa.

Mahdottomuudessaan niin mahtavaa. Ja mahtavuudessaan niin mahdotonta, sitä tämä on.