Tyttöjen pukuhuoneessa eli "pukkarissa" kyseltiin seksielämän vilkkaudesta. En vastannut sinne mutta mietin asiaa täällä.

Miehen kanssa ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, nuoresta saakka siis. Alkuun seksiä oli aina kun nähtiin, luonnollisestikin, ja useamman kerran yössä. Lähinnä niin että mies laukesi useamman kerran. Vuosien saatossa mies oppi miten minä saan ja monta vuotta meni niin, että seksiä oli ehkä 2-3 kertaa viikossa, mutta ainakin kerran viikossa. Lasten teko oli luku erikseen, raskausaikana kerrat harvenivat, mutta kuukauden kuluttua sýnnytyksistä taas jatkettiin. Nuoremman lapsen jälkeen sekiselämä parani entisestään, tuli kokeiltua uusiakin juttuja. Ja lähes poikkeuksetta molemmat saivat aina, toki mies hieman useammin kuin minä.

Vielä pari vuotta sitten kun juttuni toisen kanssa alkoi olin suhteellisen tyytyväinen miehen ja minun seksielämään. Kertoja oli edelleen 1-2 viikossa, joskus saattoi viikko jäädä väliin mutta sen tauon kumpikin huomasi. Mies on yleensä ollut aloitteelisempi mutta tuohon osui vaihe jolloin minä tein usein aloitteita. Kaikki toimi siis hienosti.

Mutta; seksi toisen kanssa onkin ollut aivan toista luokkaa kuin miehen kanssa. Viehätyin toisen mahtavasta kyvystä kosketella minua ja olla lähellä, silittää ja pitää kiinni. Ilman seksiäkin. Ja niin silloin, ja niin edelleenkin, minä kiihotun siitä kun toinen koskee minua. Ja toinen kiihottuu minun koskettamisestani ja sen huomaamisesta, että minä haluan.

Parin vuoden aikana miehen kanssa on toki tullut muutakin ongelmaa, mm. juominen on muuttunut rankemmaksi kuin ennen. Puhumattomuus, koskettamattomuus... siinäpä sitä ollaankin tilanteessa jossa ei tee mieli seksiä miehen kanssa koska seksi on kokonaisuus, ei vain irrallinen osa ja suoritus, jonka voi käynnistää nappia painaen, että nyt minua haluttaisi...Jos ei muulloin haluta silittää, pitää hyvänä ja koskettaa kuin seksi mielessä niin...

Toisen kanssa kosketusta on aina. Myös seksiä on aina kun siihen on tilaisuus. Mutta nykyään pelkkä koskettaminen ja vierekkäin oleminen tuntuu hyvältä eikä jätä kurjaa oloa siitä, että haluttaisi mutta nyt ei saa. Onneksi toisen kanssa pääsee koskettamaan myös niinä kertoina jolloin emme pääse harrastamaan seksiä.

Toisen kanssa seksiä on siis aina kun voimme kahdestaan sitä turvallisesti harrastaa. Joskus se on pikaista, aina se on minut tyydyttävää, mutta ei aina yhdyntää. Ja sitten kun on aikaa ja tilaisuus niin se on jotain huikeaa. Leikittelyä useamman tunnin, välillä hiukan taukoa pitäen ja useamman kerran päivässä tapahtuvaa. Avointa ja nautiskelevaa. En osaisi enempää edes toivoa.

Jk. Pukkarissa kyseltiin myös ikiä. Minä olen vuoden nuorempi kuin mies, olemme hiukan yli kolmekymppisiä. Toinen on minua seitsemän vuotta vanhempi.