Lueskelin viime vapun kirjoituksiani. Tuntuu, että niihin aikoihin oli enemmän kipinää minun ja toisen välillä kuin nyt. Soittelua toiselta minulle, kun emme voineet viettää vappua yhdessä.

No, yhdessä emme vietä tätäkään vappua. Mies lähti toisen luo kyläilemään vapuksi. Minun oli pakko muistuttaa sähköpostilla, että kerää nyt varmasti pois ne kirjeeni ja korttini sieltä pöydiltäsi, ja muutama kirja jonka olen antanut. En muistanut sanoa niistä stringeistäni jotka jäivät pyykkikasaan. Ei mies niistä tiedä ovatko ne minun vain jonkun muun, en ole niitä koskaan kotona pitänyt, mutta koosta mies huomaa, että ne ovat pienen naisen. Ja kun toisella ei ole naista, josta hän olisi kertonut niin... Toivottavasti pyykit on pesty edellisen käyntini jälkeen.

Ai niin, mies ei ole koskaan käynyt yksin toisen luona. Kerran olemme olleet siellä perheenä, mutta menimme eri suunnasta kuin kotoa. Oli lähellä etten alkanut neuvoa tietä miehelle kun hän kertoi soittavansa toiselle kysyäkseen ajo-ohjeita sitten kun poistuu moottoritieltä.