Tunnen toisinaan pahaa mieltä siitä, että en ole enää kovinkaan kiinnostunut seksistä mieheni kanssa. En jaksaisi yrittää sillä kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllä meillä vielä seksiä on, mutta harvemmin kuin ennen. Se on aika usein ihan hyvää, joskus upeaa ja joskus - paskaa. Olen pahoillani ja kiukkuinen itselleni siitä, että en halua. Alanko olla kohta sellainen nainen josta miehet puhuvat keskenään tyyliin: kun akka ei anna. En minä ole menettänyt kiinnostustani seksiin, tai halujani. Mies ei takuulla uskoisi jos toinen kertoisi että kuinka halukas ja aloitteellinen minä olen. Nautiskelija, mielikuvituksekas. Ja vielä kerran aloitteellinen; tuntuu kuin en voisi saada toista kyllikseni.

Miksi mies on lakannut sytyttämästä? Kykenen kyllä seksiin, kostun esileikissä, mutta se alkusysäys puuttuu. Halu! Nautinkin, mutta itsekkäästi. En löydä itsestäni sitä naista joka haluaisi tehdä juttuja vain siksi että mies niistä tykkää. Toisen kanssa on tietenkin toisin. Nautin itse, mutta tahdon myös tuottaa nautintoa. Joskus tuntuu, että toisen kanssa lähes "kilpailemme" siitä kumpi saa enemmän tuottaa nautintoa toiselle. Ei pelkästään seksissä vaan yleisessä lähellä olossakin. Koskettaa, hieroa, tehdä pieniä juttuja toisen puolesta.

Niin, miksi en halua miestä? Nyt tulee karua tekstiä mutta näin on. Mies ei ole fyysisesti haluttava. Hän haisee ja maistuu pahalta. Tupakalta todella vahvasti. Ainahan mies on polttanut kun me olemme olleet yhdessä, mutta vuosien myötä tupakointi tosiaan näkyy ja maistuu. Mies pesee hampansa korkeintaan pari kertaa viikossa. Ihan tosi. Reissuun mies ei edes ota mukaan hammasharjaa, hänellä ei käy mielessä, että sellaista voisi tarvita. Usein mies maistuu lisäksi vanhalta viinalta tai ainakin siltä muutamalta oluelta. Pelkkä hampaiden pesu ei pelasta tilannetta jos sen tekee vain silloin kun haluaa seksiä tai kun minä siitä muistutan. Tupakan haju on hengityksessä ja miehen hengitys on alkanut haista pahalta. Mies on erinomaisen hyvä suutelija, paras joka minua on koskaan suudellut. Parempi kuin toinen. Nyt kuitenkin minä suodatan suutelun sen pahanhajuisen hengityksen läpi ja se on inhottavaa. Suuteluhalut katoaa, ja sitä suutelua minä kaipaan. Miehen hampaat ovat kahvin ja tupakan kellastamat. Ihosta tulee myös tupakan haju läpi. Mies sentään vaihtoi punaisen nortin miedompaan, sillä oikeasti nortin haju oli vielä vahvempi kuin muiden. Kyllä hän tietää, että pitäisi lopettaa polttaminen, tai edes vähentää. Päivässä menee pari askia.

Pukeutumisesta olen joskus kirjoittanutkin. Siis siitä, että miehen mielestä on ok olla työvaatteissa aina. Ettei tosiaan kauppaan lähtiessä tarvitse laittaa ehjää paitaa päälle tai puhdasta takkia. Kyllä hän pukee siistimmät vaatteet jos menemme jonnekin kylään tms. mutta olisi kiva kotonakin katsella joskus jotain muita kuin työpaitoja. Enkä nyt ole tässä asiassa yhtään pilkunnussija, en tosiaan kaipaa suorat housut-kauluspaita miestä, mutta olisi nyt ehjät ja öljyttömät vaatteet päällä!

Mies käy saunassa/suihkussa joka ilta. Pieni hienhaju ei minua haittaa, miehen hiki ei haise mitenkään erityisen pahalta, onneksi, mutta kyllä sitä deodoranttia tai partavettä voisi myös välillä laittaa. Ai niin, laittaa mies silloin kun pesee hampaatkin, eli jos ajatuksena on paneskella vaimoa.

Fyysiset syyt ovat siis ne jotka eivät sytytä minua. Olen näistä puhunut miehelle jonkin verran, mutta aika varovaisesti. Hampaiden pesusta mies tietää, hän tietää, että tuhkakupin pohjan suuteleminen ei ole kivaa, mutta kun ei se riitä että kerran kaksi viikossa vaan pesee. En tiedä kuinka asioista pitäisi sanoa, sillä en sentään voi sanoa ihan suoraan, että en halua sinua koska haiset ja maistut pahalta. Arrggh.

Turha tähän on kirjoittaa kuinka vastakohtainen toinen on tässä suhteessa. Paitsi sen verran, että toinenkin tupakoi ajoittain. Hän on seurassa polttelija. Minulla ei siis ole ehdotonta kammoa tupakoiviin miehiin, ei. Toisen tuoksusta olen kirjoittanut usein. Se on upea, se sytyttää. Kyse on hyvän tuoksun ja toisen ihon kemiasta, kunpa voisin säilyttää sitä tuoksua jossain purkissa nuuhkiakseni välillä!