- Kyllä mua olisi kovasti houkuttanut ajatus hotelliyöstä sun kanssas.
- Niin muakin. Tiedätkö, mulla seisoo kun mä ajattelen sitä ja sua.

Voin kuvitella millaista se olisi ollut. Sinä haluaisit toistaa viimekertaista kun tyydytit minut niin taitavasti kielelläsi, käsilläsi ja sauvaa käyttämällä. Minä makasin selälläni ja sinä suutelit minua kaikkialta. Kuljetit käsisäsi minussa, suutelit rintojani ja polvitaipeitani. Imit varpaitani (yllättävän eroottista !). Sait minut kosteaksi alta aikayksikön ja minä nostin lantiotani sinua kohti. Maistoit minua. Ihastuit kosteudestani ja nuolit minua halukkaasti.
- Käänny vatsallesi.
Minähän käännyin. Sormesi hyväilivät takapuoleni kaarta ja levitit jalkojani. Takaapäin nuoleminen tuntuu minusta aivan ihanalta ja sinä nuolit. Käytit kieltäsi ja sormiasi ja minä nautin.
- Tykkäätsä tästä ? Laitoit sauvan käyntiin ja hyväilit sillä minua. Se on pieni sauva ja mahtuu kokonaan sisääni. Sormesi klitoriksellani ja sauva sisällä. Tunsin orgasmin jo lähestyvän, mutta sinä pitkitit. Pientä taukoa.  Halusit nähdä nautinnon silmissäni ja kuulla minun myöntävän sen. Kyllä, tuntuu aivan ihanalle, älä vaan lopeta.
- Entä tykkäätsä tästä ? Sinä otit  narussa olevat kuulat käteesi, ja ajattelin sinun laittavan ne sisälleni. Pienet kuulat, ovaalinmuotoiset. Sinä kostutit niitä minun märkyydessäni, mutta et laittanut sisään. Kuljetit niitä narussa jalkojeni välissä ja sitten hitaasti ja varovasti työnsit ensimmäisen takapuoleeni. Ja toisen ja kolmannen. Kaikki olivat sisälläni. Samalla hyväilit koko ajan klitoristani ja sait pidettyä minut rentona. Kätesi, sauva sisälläni ja kuulat anuksessa. Minä laukesin rajusti siinä vaiheessa kun vedit ensimmäisen kuulan pois.

Järisyttävän ihanaa.