Viimeaikaiset kirjoitukset ovat olleet masentavan kaipaavia. Juuri sellaista tunnehöpinää. Onhan tämä sitä, mutta pystyäkseni kaksoiselämään en minä pelkästään kaipaa toisen kanssa julkista yhdessäoloa ja hempeilyä. Seksiä ! Sitä kaipaan välillä aivan tajuttomasti, enkä tietenkään oman mieheni kanssa. Oman kanssa sitä saa aina halutessaan, ja joskus vaikkei niin haluttaisikaan. Helpottaakseen toisen paineita ja ollakseen kunnon vaimo sitä suostuu. Tosin on myönnettävä, että mies on niin hyvä, että ainahan minä innostun kuitenkin kun pidemmälle edetään. Haluaisinpa vain tuntea samanlaista hillitöntä halua miestä kohtaan kuin tunnen toista kohtaan. Niin, hittoakos tässä valitan, koska mies haluaa minua ja on hyvä sängyssä (ja lattialla, keittiön pöydällä, veneessä, sohvalla ja saunassa...) ja toinen haluaa minua ja minä olen saanut nauttia tästä kaikesta.

On se vaan niin piinaavan nautinnollista kun näen toisen katselevan minua sillä lailla. Kuuntelen hänen kertovan kuinka seksikkäät farkut minulla on jalassa. Tunnen hänen seisovan takanani ja hän painaa kätensä lantiolleni. Painautuu minua vasten ja tunnen hänellä seisovan. Tiedän mitä hän haluaisi tehdä ja tiedän kuinka hyvä hän on pitkittämään minun nautintoani. Kosketteleman minua siihen pisteeseen saakka, että laukean ensimmäisen kerran ensimmäisestä kosketuksesta jalkoväliini. Näinkin on käynyt.

Puhumme toisen kanssa seksistä paljon. Erittäin vapautuneesti ja samalla toisiamme kiihottaen. Toiselle tuottaa nautintoa saada minut nauttimaan ja mikä voisi olla sen täydellisempää ?? Mies jonka oma nautinto syntyy siitä, että hän saa minut nauttimaan ja laukeamaan. Miten sellaisesta voi luopua ?? Vei aikaa tajuta se, että toinen ei tarvitse joka kerralla omaa laukeamistaan, vaan hän haluaa antaa minulle. Toki toinenkin laukeaa, mutta ei hän koskaan saa niin montaa orgasmia kuin minä. Hän käyttää aikaa rakasteluun ja osaa pitkittää. Perinteinen lähestysaarnaajaseksi olisi meille vähintääkin extremeä, olemme naureskellen todenneet, että sitten juostaan kiireesti eri suuntiin, jos joskus ajaudumme niin perinteiselle linjalle.

On vaikea pitää kätensä erossa toisesta kun hän on saanut minut kiihottumaan. Toisen on vaikea pitää kätensä erossa minusta. Maatessamme pihalla puiden suojassa hän laittoi kätensä hameeni alle. Olin ilman pikkuhousuja, tietenkin. Minä nautin siitä ilmeestä joka toisen kasvoilla oli hänen tuntiessaan kuinka märkä olen. Se oli nautinnon ja tuskan sekainen ilme. Ja toisella oli pienoinen krapula, juuri sellainen olotila, jolloin miehet haluavat krapulapanon. Minä kerroin kuinka haluaisin ottaa häneltä suihin hänen siinä maatessaan. Silmät kiinni ja nauti ! Sen jälkeen saisit nukkua muutaman tunnin. Sen jälkeen sinä saisit ottaa minut.

Tiedän sen, että päädyn vielä rakastelemaan toisen kanssa tänä kesänä. Paskat siitä, että yritän päästä tästä eroon. Ei kukaan kestä tällaista halua kun tietää, että sen tyydyttäminen on vain itsestä kiinni. Olen heikko luonne, entä sitten ? Itkenpähän jälkeenpäin. Tai nostatan itsessäni riittävän uhman ja en anna itselleni tilaisuutta tähän. Ristiriidat siis jatkuvat entiseen malliin.

Meistä ei voi tulla pelkkiä ystäviä. Miten joskus kuvittelinkin niin ? Pelkän satunnaisen seksisuhteen jäljiltä sellainen olisi ehkä voinut onnistua, mutta nyt haluamme seksin lisäksi yhdessäoloa. Ollaksemme ystäviä näiden tunteiden pitäisi kadota.