Kesällä tanssin kanssasi. Jossain vaiheessa istuimme vierekkäin ja kätesi lepäsi reidelläni. Ihmiset juttelivat ja nauroivat, oli lämmin kesäilta, humaltuneita ihmisiä ja lavaromantiikkaa.Silloinko minä ajattelin, että haluan tätä enemmän, haluan tuntea kätesi ympärilläni. Vai silloinko kun jäimme kahdestaan juttelemaan vieraiden ihmisten kanssa. Kun sinä kosketit selkääni ja minä nojasin sinuun, siirsin käteni farkkujesi takataskuun, silloin minä olin jo edennyt jonkun rajan yli. 

Sanoit ettet ole ollut naisen kanssa puoleen vuoteen. Ja että sinä voit antaa minulle, et tarvitse itse mitään. Sehän kuulosti hyvältä, vastustamattomalta suorastaan mutta silti minä vain ajattelin kokeilevani millaista olisi suudella kanssasi. Ei ollut tarkoitusta viedä asiaa sen pidemmälle, ei tosiaan. Vain jotain pientä kokeilua, vaaran viehätystä ja hetkellistä houkutukselle antautumista. Minä olen naimisissa, minä olen ollut saman miehen kanssa vuosia, en minä edes uskaltaisi...

Ajattelin, että jos et ole hyvä suutelija niin se siitä sitten. Toivoin, että olisit, ja olithan sinä. Asiat vain etenivät, viime hetkeen saakka ajattelin, että ainahan voin peräytyä ja enhän minä tosissani nyt ole ajautumassa kanssasi sänkyyn. Ja kuitenkin halusin olla lähelläsi, tuntea hyväilysi. Kun sinä pyysit saada nuolla minua niin siinä vaiheessa olin jo mennyttä naista. Välähdyksenomaisesti ajattelin, että apua, nyt minä jouduin tähän tilanteeseen, osaanko, pystynkö, olenko hyvä ?